01 Oct 2009 11:55
TAGS: bydgoszcz pks polish reklamacja
Zgłoszone poprzez: http://www.pks.bydgoszcz.pl/kontakt.php?pom=3
Szanowni Państwo,
chciałbym zgłosić reklamację dotyczącą pracy informacji telefonicznej PKS Bydgoszcz.
Dnia 30 września 2009 pomiędzy godziną 23:40 a 23:55 znajdując się na dworcu autobusowym w Bydgoszczy, wykonaliśmy z telefonu komórkowego połączenie do informacji — nr *720-84-00. Zapytanie dotyczyło najwcześniejszego połączenia z dworca w Bydgoszczy do Torunia. Mężczyzna poinformował nas, że najbliższe takie połączenie będzie dopiero po godzinie szóstej dnia następnego, co było nieprawdą. Nabliższe połączenie z owego dworca było bowiem o godzinie 23:55 (wykonywane przez PKS Mława, ze stanowiska nr 12 na dworcu autobusowym w Bydgoszczy), a następne o godzinie 01:40 (do Łodzi przez Toruń, ze stanowiska nr 11 na dworcu autobusowym w Bydgoszczy).
Połączenie telefoniczne kosztowało 5 złotych, o którym to koszcie nie było żadnej informacji na naklejce na szybie na wejściu do budynku dworca. Takiej informacji nie ma różnież na stronie internetowej PKS Bydgoszcz pod adresem: http://www.pks.bydgoszcz.pl/kontakt.php .
Koszty poniesione w wyniku wprowadzenia w błąd, to 5 złotych (czyli koszt telefonu na informację), zszargane nerwy i stanie na chłodzie przez ponad godzinę. Koszty mogły być znacznie większe, gdybyśmy na podstawie przekazanych informacji zdecydowali się nocować w Bydgoszczy lub wynająć inny środek transportu.
Aby sprawę zakończyć polubownie, proponuję zwrot kosztów poniesionych na wykonanie połączenia, oraz wyciągnięcie konsekwencji co do osoby, która wprowadziła nas, czym wpłynęła na znaczne pogorszenie postrzegania przez nas Firmy.
W sprawie zwrotu poniesionych kosztów (podamy numer konta), proszę skontaktować się na podany w formularzu kontaktowym adres e-mail.
Treść zażalenia będzie dostępna również pod adresem: http://piotr.gabryjeluk.pl/dev:informacja-pks do czasu uzyskania odpowiedzi, która będzie objawem zajęcia się tą sprawą.
Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie wniosku.
o godzinie 1:40 odjazd pksu był ze stanowiska numer 11 ;)
btw. w owych czasach kompetencja zdaje się być najmniej wymaganą cechą u pracownika -> smutne czasy.
Post preview:
Close preview